BRATISLAVA – Diváci počas utorkového sviatočného večera uprednostnili program televízie JOJ pred konkurenčnou ponukou. Česko-slovenskú komédiu Ženská na vrchole, ktorej hlavným partnerom je TV JOJ, si pozrelo takmer pol milióna divákov.

V utorok 17. novembra bola JOJ Group lídrom trhu celodenne aj v hlavnom vysielacom čase – v rámci univerzálneho publika dosiahla 14,4 % sledovanosť a 29,1 % podiel, v obchodnej cieľovej skupine sledovanosť 12,5 % a vysoký trhový podiel 31,8 %. Samotná TV JOJ si včera ako trhová jednotka v prime time vyslúžila 11,1 % sledovanosť a 22,4 % podiel (CS 12+).

“Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií stala komédia Ženská na vrchole, ktorú si nenechalo ujsť až 497-tisíc divákov, film tak dosiahol 10,7 % sledovanosť a 24,4 % podiel na trhu (CS 12+). TV JOJ je hlavným partnerom tejto komédie, ktorá bola zároveň štvrtým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách za rok 2019,” uviedla televízia v tlačovej správe.

Trailer ku komédii Ženská na vrchole. Zdroj: Totalfilm.cz

Divácky úspech v utorok táto komédia zopakovala aj počas svojej televíznej premiéry, keď sa stala lídrom trhu vo všetkých relevantných cieľových skupinách. Najviac divákov filmu bolo včera vo veku 45 až 54 rokov – ženy dosiahli absolútne bezkonkurenčnú sledovanosť, až 23,2 % a podiel až 38,1.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group JOJ

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *