BRATISLAVA – TV JOJ sa v nedeľu 8. novembra darilo už od poobedia. Lídrami trhu v čase svojho vysielania boli jej magazíny, spravodajské relácie aj večerná premiéra koprodukčnej komédie Príliš osobná známosť.

V nedeľu 8. novembra bola JOJ Group trhovou jednotkou celodenne aj v prime time, v rámci univerzálneho publika aj obchodne relevantnej cieľovej skupiny.

“V hlavnom vysielacom čase v cielovej skupine 12+ dosiahla nadpriemernú, až 13,9 % sledovanosť a 27,5 % podiel, v cielovej skupine 12-54 si vyslúžila takisto výbornú 11,7 % sledovanosť a až 28,8 % podiel na trhu,” informovala televízia JOJ.

TOP programom dňa s najväčším počtom divákov boli Noviny TV JOJ, ktoré v nedelu sledovalo až 671-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia televízie tak dosiahla excelentnú 14,5 % sledovanosť a 28,0 % podiel v rámci univerzálnej cieľovej skupiny. Trhovými lídrami v čase svojho vysielania boli aj ďalšie spravodajské relácie TV JOJ – Šport a Najlepšie počasie.

Moderátori Novín TV JOJ: Ľuboš Sarnovský, Lucia Barmošová, Andrea Pálffy Belányiová a Ján Mečiar. Zdroj: TV JOJ

“Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou nedele v cieľovej skupine 12-54 sa stala komédia Príliš osobná známosť, ktorej koproducentom je televízia JOJ. Film si nenechalo ujsť celkovo až 441-tisíc divákov,” doplnila televízia JOJ.

PRÍLIŠ OSOBNÁ ZNÁMOSŤ – nedeľa 20:35

Láska môže mať mnoho podôb a začať sa dá v každom veku… ❤️? Najočakávanejšia evitovka tohto roka v kinopremiére. PRÍLIŠ OSOBNÁ ZNÁMOSŤ už v nedeľu o 20:35 na JOJke. ?‍❤️‍?

Zveřejnil(a) Televízia JOJ dne Pondělí 2. listopadu 2020

Tradičné nedeľné magazíny televízie JOJ sa neustále tešia obľube slovenských divákov, ktorí ich každý víkend uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou. Aj v nedeľu 8.11. boli trhovými lídrami v oboch cieľovkách Nová záhrada, Na chalupe aj Nové bývanie, ktoré dosiahlo opäť nadpriemerné výkony – 10,3 % sledovanosť a 24,1 % podiel v rámci univerzálneho publika.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *