BRATISLAVA – TV JOJ uzavrela ďalší novembrový týždeň ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase aj celodenne. Najviac divákov včera sledovalo večerné spravodajské relácie aj podvečerné magazíny. Nedeľnému večeru jednoznačne kraľovalo premiérové V siedmom nebi, ktoré malo dosah až na 866-tisíc divákov.
V nedeľu 16. novembra bola JOJ Group lídrom trhu celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, v rámci univerzálneho publika aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine.

“TOP programami nedele s najväčším počtom divákov boli spravodajské relácie televízie JOJ – Najlepšie počasie včera sledovalo až 633-tisíc divákov s vynikajúcou 13,6 % sledovanosťou a podielom až 26,5 %, Noviny TV JOJ si pozrelo až 620-tisíc divákov,” uviedla televízia JOJ.
Diváci sa v polovici novembra dočkali už aj svojej obľúbenej rodinnej relácie V siedmom nebi, ktorá v nedeľu 16. novembra na JOJke odštartovala novú sériu premiérových vydaní s absolútnou diváckou prevahou a porazila tak svoju konkurenciu. V siedmom nebi si pozrelo až 866-tisíc divákov.

Darilo sa aj magazínom TV JOJ
Na chalupe v nedeľu dosiahlo svoju rekordnú sledovanosť od začiatku vzniku relácie v októbri 2016, a to v oboch cieľových skupinách. Magazín pre chalupárov si 16. novembra pozrelo až 445-tisíc divákov.

Nové bývanie si nenechalo ujsť viac ako pol milióna slovenských divákov.